Tuesday 28 May 2013

And so it all started...

Αγαπητέ αναγνώστη,

Ονομάζουμε Mushy Stallion, και δηλώνω εξοργισμένος για την κατάληψη του blog μου από πράκτορες του βασιλείου των αιλουροειδών...!
Όλα ξεκίνησαν πριν κάτι χρόνια που εγνώρισα μια φαφλατού πσορόκαττα... εγώ ως καλόκαρδος άππαρος είπα να της κόπσω καμιά κουβέντα όμως ποιος να μου το ελάλεν πως για κάθε μου κουβέντα ήταν να μου κόφκει εκείνη μια διάλεξη?



Άσε, τι ασπιρίνες, τι Panadol, τι αναισθησιογόνα του ψυχιάτρου, τίποτε εν έφεφκε εκίνο το μιαουρισματικό βουητό μέσα που τα αφκία μου...και κάπως έτσι υπόγραψα τον αιώνιο δεσμό με την μαυρόκαττα also known as Black Cat  τωρά που μου έγινε και ποιο poshάτι... αλλά μεν μου αγχώνεστε, μέσα από τα μελλοντικά μου posts εν να σας την κανονίσω(!)
...αλλά πάντα με μέτρο επειδή και τούτη έχει κάμποσα ράμματα για την δική μου γούνα.




Τούτο το Blog  που λαλήτε θα ασχοληθεί με την καθημερινότητα μου, και όπως ούλα τα σίριαλ του μέγα, αντένα, σίγμα – άτε και του ρικ – θα μονοπωλήσει την καθημερινότητά σας... μεν γελάτε και ακούω σας! Γελάτε όπως τον ξάερφο μου τον Gary!  Άλλος και εκείνος, ούλη την ώρα κάμνει παρέα με ένα βρομισμένο μπουλουκούι που κατεβάζει το μέλι σάμπως και εν νερό! Τωρά που το καλοσκέφτουμαι, πρέπει να τον καρφώσω εκείνο τον  Winnie στο πόθεν έσχες!  Που βρίσκει τόσο ρευστό να αγοράζει ούλο εκείνον το μέλι? Χμμμμ



Anyway τι ελάλουν? Α ναί, για το μονοπώλιο μου! Σωστά, προσέχεις βλέπω... Είσαι κάλος και εσύ! Όμως εγώ είμαι καλύτερος – και ποιο αθκιασερός – και έτσι θα μοιράζουμε μαζί σας τις εμπειρίες μου.. Μεν ενθουσιάζεστε όμως γιατί εν μιλώ για τις σεξουαλικές μου εμπειρίες, για μια πληθώρα λόγων, ένας εκ των οποίων ότι εγώ είμαι άππαρος! Ανώμαλοι ούλοι σας!! Εφοήθειν σας το μάτι μου ρε!


Λοιπόν, πάω να φάω τον σανό μου και λαλούμε τα σύντομα...

1 comment:

Black Cat said...

Κι εγώ σε αγαπώ ψωνάρα μου <3