Saturday 1 June 2013

The Stallion Goes International!

Προσοχή! Το ακολούθως κείμενο περιέχει πραγματικές πληροφορίες οι οποίες μπορούν να διασκεδάσουν, εξοργίσουν ή απλώς αφήσουν αδιάφορο τον αναγνώστη!

Proceed at your own risk!






Αγαπητέ αθκιασερέ μου αναγνώστη,

Όπως ίσως ήδη αντιλήφθεις, δεν είμαι ένας απλός άππαρος... Είμαι και γαμώ τους αππάρους! (Pardon my French) Εν εκατάληξα ακόμα όμως αν εν η ψηλή μου κορμοστασιά, η σαγηνευτική μου γρηγοράδα ή ο απεριόριστος πνευματικός μου κόσμος που με διαφοροποιεί αλλά που εν να μου πάει, εν να το έβρω!

Όπως και να έχει για να μεν σας τα πολυλογώ ο Obama ήδη άρκεπσε τις προετοιμασίες για να με υποδειχτεί στους άσπρους στάβλους στην Washington... Ναι, το δηλώνω, εγκαταλείπω την χώρα!

[Φεύγω, δεν πάει άλλο ποια χωρίζω στα αφήνω όλα στα χαρίζω και μη σε νοιάζει πια για μένα... και πάλε εφκίκα εκτός θέματος, ΌΠΠΑΣΣΣ!!!]

Αποφάσισα που λέτε, εν μέσω κρίσεις να ξενιτευτώ!
(να πάω διακοπές βασικά με τα λεφτά των Αμερικάνων, αλλά μεταξύ μας τουτά..) 
Πρόκειται περί ενός άκρως εποικοδομητικού προγράμματος, το οποίο απευθύνεται στην νεολαία του τόπου...
(και που αν δεν εδιεξαγόταν στην Αμερική σιγά μεν εδήλωνα.. Πάλε πάντα μεταξύ μας..!)

Το θέμα είναι αλλού όμως.. Όπως είμαι σίγουρος όλοι ξέρετε πριν πάεις να ζήσεις το American dream κοshινίζουν σε που πάνω ως κάτω και όποιος εμπήκε σε τούτη την διαδικασία θα με καταλάβει! Τι φόρμες θέλουν, τι πιστοποιητικά θέλουν, τι χαρκιά του γιατρού θέλουν... ε και τι έθθελουν! Ήντα, όπως εσυμπλήρωνα την αίτηση εσκέφτουμουν πως τούτη η βίζα εν D cup που εν να θέλει, πόση ένει η μαυρογέρημη?

Γράφω, συμπληρώνω, σκέφτουμαι, σπάζω, λύω, δέρνουμε και με την μάνα μου που δεν ήξερε τίποτε να με βοηθήσει....και δύο ώρες μετά με τρία παΐθκια σπασμένα και τα νεύρα τσατάλια φτάνω προς το τέλος... Επιτέλους λαλώ! 

Όμως αγαπητέ μου φίλε, ο καλός μας Αμερικάνος δεν είχε ακόμα ευχαριστηθεί! Όχι, ήθελεν να γελάσει κιόλας.. Ε μα?  Σας πληροφορώ λοιπόν - και πάμε επιτέλους στο ζουμί - πως το τελευταίο μέρος της αίτηση αποτελείται από μία σειρά ερωτήσεων όπου απαντάς είτε καταφατικά είτε αρνητικά...

Και πάει ως εξής! (Σε ελεύθερη μετάφραση του ιδίου)

-Σκοπεύκεις να μαshτουρώσεις in the USA my friend?!!
-Σκοπεύκεις να κάμεις πεζοδρόμιο μέσα στον High Way στο Manhattan μας!!?!!?
-Σκοπεύκεις να μας βάλεις πόμπα στο Statue of Liberty μας????
-Σκοπεύκεις να μπεις φυλακή γιατί έκλεψες που τα super duper mall μας!!!?!?
-Σκοπεύκεις να μας δολοφονήσεις επιδή έτσι σου εκάβλωσε?!?!!?!? (Μα τούτα τα Γαλλικά μου σήμερα φέφκουν μου νερό!)
 
...και το αγαπημένο μου! (ρυθμικοί κρότοι από τα ντράμς για αίσθημα suspense! )

-Ήταν ποττε οι γονείς σου νταβατζήδες στην Αμερική?  (παραμ μπαμ!)

Ε ναι κυρίες και κύριοι, αυτοί είναι οι Αμερικάνοι η μάλλον Αμερικλάνοι όπως τους αποκαλεί και ένας άλλος φίλος blogger!


[Βίρα τις άγκυρες για ξένους τόπους να δουν τα μάτια μας άλλους ανθρώπους.
Σ’ άλλα λιμάνια, σε ξένα μέρη μας πάει πρίμα μακριά τ’ αγέρι.]

 


No comments: